úterý 7. srpna 2007

FREEBIES

Hi!
(It´s my first entry in english :)

I have new FREE mini kit for you!
Please leave me a comment, if you will download this kit. Thanks.

And... I´m so HAPPY!! I will be guest CT member in September!!
..more in the next entry :o)))

Have a nice day!

Ahoj !



Mám pro vás nový FREE mini kit! Doufám že se vám bude líbit!

Nechte mi prosím komentář, když si ho budete stahovat! Díky!



A... Mám velkou radost! V září budu hostovat u jedné designérky!!

.. víc vám řeknu až v dalším příspěvku :o)))

Mějte se hezky!







GRUNGY DOTS

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kacio,
tvoje rámečky se mi opravdu líbí! Jsou originální. Rámečky sbírám a s chutí si je přidám do sbírky. Díky!
Kacia,
my comment is the first one?! I'd like to tell you that this frames are wonderful. Thank you for them!

Anonymní řekl(a)...

Kaciio, náááádhera. Moc díky, určitě použiju!!!

Petu řekl(a)...

Kaciio to je bomba , mooooc pěkné díky díky díky !!!!!!

Anonymní řekl(a)...

This is a great kit, looks like fun! Thank you.

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Kaccio,
díky moc za supr zajímavé rámečky.Už stahuji.Andynka

Dazou řekl(a)...

uzasne freebies. diky za tvuj talent

Unknown řekl(a)...

Beautiful!!! Thanks so much!

Anonymní řekl(a)...

Your English is excellent and I like your fun kit. Thanks!

PSharp řekl(a)...

Thank you for the fantastic kit.

Peggie řekl(a)...

This is beautiful. Thank you.

Anonymní řekl(a)...

Na prawde sliczne to jest. Bravo. Bardzo mi sie podoba.
Pozdrawiam

Anonymní řekl(a)...

Dlhsie som nemala net,tak az teraz stahujem aj starsie freebie.Toto aj ostatne su super,diky moc.
Timkova

lucijena řekl(a)...

Kaciio freebie je výborné, děkuji.

miselka řekl(a)...

Kacio, moc hezké. Díky zase mám co dělat.